niedziela, 28 marca 2010

? o czym pisac ?

jak zauwazyliscie dawno nie pisalam, ale teraz tylko nauka i nauka
(czego bym chciala od 2 gimnazjum xD)
Nie wiem ja wy ale mi sie troche znudzial strona stardoll,
jest fajna ale ja nie jestes ss to zadna zabawa :D
zreszta przyznam sie ze nawet nie chce mi sie zbierac
sd. i w ten sposob nie mam co kupowac
jasne nie kazdy bedzie czytac ta notke bo prawde mowiac jest nudna..
ale co tam pzynajmniej cos napisalam...
ogolnie spoko.. czy ktos ma jakis pomysl abym sie na tej stronie tak nie nudziala?
(oczywiscie mowie o stardoll)


co do tego zdjecia to zrobilam taka mine bo chcialam zrobic :3

wiem ze sie nieudalo ale co tam... i mialam 'glupawke' :D

2 komentarze:

  1. haha, jaki żulek :PP świetne zdj ;d

    ej , no ja nie wiem :d może frajdą będzie zbieranie 1 sd ? XD hahahah. albo pisanie do innych, hmph, przemeblowanie, albo zacznij robić konkursy w klubie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ok :D masz racje moze sprobuje zbierac 1sd. jak bedzie mi sie chcialo xD

    OdpowiedzUsuń